Ervaren privéchauffeurs

Met de comfort klasse zet je de meer ervaren privéchauffeur in de auto. Deze privéchauffeur heeft meer dan drie jaar zijn rijbewijs en is ervaren met het rijden van privéchauffeursritten. De comfort driver kan iedere leeftijd hebben. 

De privéchauffeurs in deze klasse hebben behoorlijk rijervaring omdat ze het rijbewijs langer dan 3 jaar hebben. En het zijn ervaren privéchauffeurs. Met een comfort chauffeur heb je hoge kwaliteit met een scherp tarief. 

Waar DriveMe op let

Een chauffeur die toegang heeft gekregen tot het DriveMe platform is getest en gescreend. De chauffeur beschikt over de theoretische kennis die nodig is voor het uitoefenen van zijn functie. Ook heeft de chauffeur in de praktijk laten zien dat hij met een directieauto comfortabel, defensief en veilig door het verkeer kan navigeren.

Wat kost de chauffeur?

De chauffeurs op het DriveMe platform bepalen hun eigen tarief. De tarieven voor chauffeurs in de comfort klasse starten bij € 16,- ex btw per uur. Wanneer een chauffeur zich aanmeldt voor jouw rit dan zie je direct zijn uurtarief.

Corona-proof

Alle chauffeurs op het platform zijn uiterst secuur als het gaat om leveren van de perfecte service. Dat betekent ook dat de chauffeur de gepaste maatregelen in acht neemt als het gaat om gezondheid en hygiëne. Het schoonmaken van de auto en het dragen van mondmaskers horen daarbij. 

Meer ervaring?

Chauffeurs met nog meer ervaring vind je in de de klasse van de professionele directiechauffeur: de business klasse. Wil je nog voordeliger? Dan moet je zijn bij de economy klasse.

Ruim 500 opdrachtgevers kozen al voor DriveMe

Goed geregeld

"Zowel de chauffeur, communicatie als ook de administratieve afhandeling is mij goed bevallen."

Joep Herni, directeur

Perfecte service

"De chauffeur arriveerde ruim op tijd en vond het geen probleem om even te wachten. Zeer attent en vriendelijk."

Mark Harten, advocaat

Wat een ontlasting

"Keurig nette chauffeur. Niets is te veel. Straalde rust en was professioneel. Ik weet zeker dat ik er meer gebruik van ga maken."

Robert Brokke, eigenaar Brokke Interieur

Professionele chauffeur

"Plezierige en professionele chauffeur!"

Joris Snelten, CEO Delta Wines

Erg handig

"Goede website, gebruiksvriendelijk, fijn persoonlijk contact."

Midas Rubberg, advocaat

Super prijs-kwaliteit

"... Scheelde qua prijs zeker de helft van vergelijkbare diensten. Chauffeurs waren netjes. Relaties waren op tijd en veilig thuis. Ga ik zeker weer doen."

Roger Oliviera, consultant

Goed geregeld

"Zowel de chauffeur, communicatie als ook de administratieve afhandeling is mij goed bevallen."

Joep Herni, directeur

Perfecte service

"De chauffeur arriveerde ruim op tijd en vond het geen probleem om even te wachten. Zeer attent en vriendelijk."

Mark Harten, advocaat

Wat een ontlasting

"Keurig nette chauffeur. Niets is te veel. Straalde rust en was professioneel. Ik weet zeker dat ik er meer gebruik van ga maken."

Robert Brokke, eigenaar Brokke Interieur

Prrofessionele chauffeur

"Plezierige en professionele chauffeur!"

Joris Snelten, CEO Delta Wines

Erg handig

"Goede website, gebruiksvriendelijk, fijn persoonlijk contact."

Midas Rubberg, advocaat

Super prijs-kwaliteit

"... Scheelde qua prijs zeker de helft van vergelijkbare diensten. Chauffeurs waren netjes. Relaties waren op tijd en veilig thuis. Ga ik zeker weer doen."

Roger Oliviera, consultant

HOE HET WERKT

Bekijk DriveMe Webstory

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag hier niet bij? Kijk dan op het volledige FAQ overzicht.

Hoe wordt het factuurbedrag berekend?

De ritprijs wordt bepaald door het uurtarief van de chauffeur in combinatie met de duur van de opdracht. De meeste chauffeurs hanteren een minimale afname van 3 uren. Wanneer een rit niet eindigt op de startlocatie (een rit van A naar B) dan wordt ook reistijd en reiskosten in rekening gebracht. 

Hoe wordt de klasse van de chauffeurs bepaald?

Alle chauffeurs op het platform worden gescreend door DriveMe. Aan de hand van een praktijktest en eventueel aanwezige certificering wordt een chauffeur ingedeeld in de verschillende klassen; economy, comfort en business.

Is de chauffeur verzekerd?

In Nederland zijn alle auto’s verzekerd op kenteken en niet op bestuurder. Dit betekent dat de privéchauffeur onder de dekkingsvoorwaarden van jouw verzekering valt. Onafhankelijke informatie over verzekeringen vind je hier

Waar kan ik terecht met klachten?

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar zelfs dan worden er nog weleens fouten gemaakt. Dat mag niet gebeuren. Wij horen dan ook graag waar jij niet tevreden over was om zo een passende oplossing te bieden. Richt je klacht aan [email protected] en ontvang binnen 48 uur een inhoudelijke reactie.

boek mijn rit
Hoe betaal ik voor de rit?

Na afloop van de rit wordt aan de hand van de declaratie van de chauffeur de factuur opgemaakt. Deze factuur wordt naar je gemaild en komt later in jouw account op DriveMe te staan. De factuur moet anno 2020 nog handmatig worden betaald maar zal op korte termijn vervangen worden auto automatische betaling.

Hoe snel krijg ik reactie van chauffeurs?

Doorgaans kun je binnen twee uur meerdere reacties krijgen. Chauffeurs vinden langere ritten aantrekkelijker dan korte ritten en dus krijgen de lange ritten doorgaans meer inschrijvingen.

Hoe werkt het dashboard

Na registratie kan je als klant een rit via het digitale dashboard inplannen. Geef je route op, selecteer een klasse en kies een chauffeur naar wens. Als resultaat ontvang je een prijsindicatie, zodat jij precies weet waar je aan toe bent. 

Hoe gaan jullie om met Corona?

In het verlengde van de RIVM richtlijnen en de richtlijnen van KNV Taxi heeft DriveMe de navolgende richtlijnen opgesteld:
• De chauffeur zal voor- en na de opdracht de auto (deurgreep, armleuning, veiligheidsgordel, stuur, versnellingspook enz.) ontsmetten
• Passagiers zitten (rechts) achterin
• De passagier stapt zelf in en uit (de deur wordt niet begeleid door de chauffeur)
• De passagier plaatst zelf zijn/haar bagage in de auto
• De passagiersstoel (voorin) blijft leeg
• De chauffeur zal een mondkapje dragen wanneer er meer dan 1 passagier op de achterbank plaats neemt.  Voor de passagiers is het dragen van mondkapjes niet verplicht, maar het wordt wel aangeraden.

Bekijk ook de pagina over Corona maatregelen

Ruim 500 opdrachtgevers kozen al voor DriveMe

Goed geregeld

"Zowel de chauffeur, communicatie als ook de administratieve afhandeling is mij goed bevallen."

Joep Herni, directeur

Perfecte service

"De chauffeur arriveerde ruim op tijd en vond het geen probleem om even te wachten. Zeer attent en vriendelijk."

Mark Harten, advocaat

Wat een ontlasting

"Keurig nette chauffeur. Niets is te veel. Straalde rust en was professioneel. Ik weet zeker dat ik er meer gebruik van ga maken."

Robert Brokke, eigenaar Brokke Interieur

Professionele chauffeur

"Plezierige en professionele chauffeur!"

Joris Snelten, CEO Delta Wines

Erg handig

"Goede website, gebruiksvriendelijk, fijn persoonlijk contact."

Midas Rubberg, advocaat

Super prijs-kwaliteit

"... Scheelde qua prijs zeker de helft van vergelijkbare diensten. Chauffeurs waren netjes. Relaties waren op tijd en veilig thuis. Ga ik zeker weer doen."

Roger Oliviera, consultant

Goed geregeld

"Zowel de chauffeur, communicatie als ook de administratieve afhandeling is mij goed bevallen."

Joep Herni, directeur

Perfecte service

"De chauffeur arriveerde ruim op tijd en vond het geen probleem om even te wachten. Zeer attent en vriendelijk."

Mark Harten, advocaat

Wat een ontlasting

"Keurig nette chauffeur. Niets is te veel. Straalde rust en was professioneel. Ik weet zeker dat ik er meer gebruik van ga maken."

Robert Brokke, eigenaar Brokke Interieur

Prrofessionele chauffeur

"Plezierige en professionele chauffeur!"

Joris Snelten, CEO Delta Wines

Erg handig

"Goede website, gebruiksvriendelijk, fijn persoonlijk contact."

Midas Rubberg, advocaat

Super prijs-kwaliteit

"... Scheelde qua prijs zeker de helft van vergelijkbare diensten. Chauffeurs waren netjes. Relaties waren op tijd en veilig thuis. Ga ik zeker weer doen."

Roger Oliviera, consultant

HOE HET WERKT

Bekijk DriveMe Webstory

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag hier niet bij? Kijk dan op het volledige FAQ overzicht.

Hoe wordt het factuurbedrag berekend?

De ritprijs wordt bepaald door het uurtarief van de chauffeur in combinatie met de duur van de opdracht. De meeste chauffeurs hanteren een minimale afname van 3 uren. Wanneer een rit niet eindigt op de startlocatie (een rit van A naar B) dan wordt ook reistijd en reiskosten in rekening gebracht. 

Hoe wordt de klasse van de chauffeurs bepaald?

Alle chauffeurs op het platform worden gescreend door DriveMe. Aan de hand van een praktijktest en eventueel aanwezige certificering wordt een chauffeur ingedeeld in de verschillende klassen; economy, comfort en business.

Is de chauffeur verzekerd?

In Nederland zijn alle auto’s verzekerd op kenteken en niet op bestuurder. Dit betekent dat de privéchauffeur onder de dekkingsvoorwaarden van jouw verzekering valt. Onafhankelijke informatie over verzekeringen vind je hier

Waar kan ik terecht met klachten?

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar zelfs dan worden er nog weleens fouten gemaakt. Dat mag niet gebeuren. Wij horen dan ook graag waar jij niet tevreden over was om zo een passende oplossing te bieden. Richt je klacht aan [email protected] en ontvang binnen 48 uur een inhoudelijke reactie.

boek mijn rit
Hoe betaal ik voor de rit?

Na afloop van de rit wordt aan de hand van de declaratie van de chauffeur de factuur opgemaakt. Deze factuur wordt naar je gemaild en komt later in jouw account op DriveMe te staan. De factuur moet anno 2020 nog handmatig worden betaald maar zal op korte termijn vervangen worden auto automatische betaling.

Hoe snel krijg ik reactie van chauffeurs?

Doorgaans kun je binnen twee uur meerdere reacties krijgen. Chauffeurs vinden langere ritten aantrekkelijker dan korte ritten en dus krijgen de lange ritten doorgaans meer inschrijvingen.

Hoe werkt het dashboard

Na registratie kan je als klant een rit via het digitale dashboard inplannen. Geef je route op, selecteer een klasse en kies een chauffeur naar wens. Als resultaat ontvang je een prijsindicatie, zodat jij precies weet waar je aan toe bent. 

Hoe gaan jullie om met Corona?

In het verlengde van de RIVM richtlijnen en de richtlijnen van KNV Taxi heeft DriveMe de navolgende richtlijnen opgesteld:
• De chauffeur zal voor- en na de opdracht de auto (deurgreep, armleuning, veiligheidsgordel, stuur, versnellingspook enz.) ontsmetten
• Passagiers zitten (rechts) achterin
• De passagier stapt zelf in en uit (de deur wordt niet begeleid door de chauffeur)
• De passagier plaatst zelf zijn/haar bagage in de auto
• De passagiersstoel (voorin) blijft leeg
• De chauffeur zal een mondkapje dragen wanneer er meer dan 1 passagier op de achterbank plaats neemt.  Voor de passagiers is het dragen van mondkapjes niet verplicht, maar het wordt wel aangeraden.

Bekijk ook de pagina over Corona maatregelen