STUD Holding B.V. is een groep van chauffeursbedrijven. Deze groep bestaat uit de merken, DriveMe, Rent A Bob en E-Drivers. Met onze bedrijven zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers een comfortabele en efficiënte rit hebben zodat ze door kunnen werken. Of dat ze – na gezellig uit te zijn geweest – weer met hun eigen auto veilig thuiskomen.

Tot onze opdrachtgevers mogen wij C-level executives rekenen van bedrijven die wij allemaal goed kennen. Ook rijden wij voor opdrachtgevers die dagelijks in de schijnwerpers staan of onderdeel zijn van het shownieuws.

Maar we willen meer… Onze gloednieuwe startup DriveMe, het privéchauffeursplatform, is klaar om Nederland en daarna Europa te veroveren. Ook Rent A Bob staat klaar voor een nieuwe, uitdagende fase en voor E-Drivers staat een fraaie herpositionering op de planning. Precies. Best druk dus. Om die redenen zijn we op zoek naar een:

Growth marketeer (parttime)

Jij houdt van uitdagingen, wil graag verantwoordelijkheid nemen en bruist van de ideeën. Je bent hands-on en je weet ideeën om te zetten naar resultaten.

Zo ziet jouw dag (ongeveer) eruit

Als jij besluit om op maandag een dagje naar kantoor te komen, thuis te werken of remote werken vinden wij dat helemaal ok. Wij hebben een kantoor in Rijswijk en een tech-werkspot in Rotterdam. De dag beginnen wij altijd met een goede kop koffie. Thee mag ook.

Arnoud en Kars nemen de ritten van het weekend door en bespreken de opmerkingen en bijzonderheden van de opdrachtgevers. Voor jou is dit een ware goudmijn. “Hier kan ik wat mee” denk je, en je hoofd draait al op volle toeren.

Snel nog even de laatste statistieken erbij pakken om te kijken hoe we het afgelopen week hebben gedaan zodat je dit mee kunt nemen in de daily met je collega’s.

Na deze meeting bespreek je samen met Jeroen (founder en marketeer) en de developers de ontwikkeling van de apps. Je ziet verbeteringen op basis van feedback van opdrachtgevers en chauffeurs, geeft dit door en je ziet dat de onboarding teksten in de app wel een upgrade kunnen gebruiken.

Voor je het weet is het 12 uur en zit de ochtend er al op. Je gaat lekker lunchen en je besluit mee te gaan naar het bos, al dan niet in gezelschap van Max. Onze trouwe viervoeter.

In de middag ontwikkel je campagnes om de groeidoelstellingen te halen op het gebied van acquisitie. Op basis hiervan besluit je een social media campagne te ontwikkelen en schrijft hiervoor scherpe teksten en maakt een versterkende visual. Uiteraard maak je ook de landingspagina’s aan op de website en zorg je dat alles meetbaar is om aan iedereen te kunnen laten zien dat ze jou wel om een boodschap kunnen sturen.

3 uur, Patrick – co-founder – daagt je uit voor een potje pool. Omdat jouw brein wel even een moment van totale ontspanning kan gebruiken ga je de wedstrijd (of twee) aan. Vaak blijft de winnaar even staan voor een andere uitdager.

Het is nog vroeg in de middag, maar je hebt nog een geweldig idee om de customer journey te verbeteren en onze opdrachtgevers nóg blijer te maken. Je besluit om nu alvast voor de files uit te rijden en het thuis nog even wat op papier te zetten. Je dag is ten einde. Morgen weer een nieuwe uitdaging.


Wij zijn op zoek naar jou wanneer jij…

  • Een commercieel talent bent met HBO werk- en denkniveau;
  • Je net zo makkelijk in Engels denkt en schrijft als Nederlands
  • Bekend bent met Google Analytics, SEO, SEA en Google Ads, Linkedin, Facebook
  • Goed overweg kunt met een groot gedeelte van het Adobe pakket
  • Onze socials beheert en de website en huisstijl optimaliseert
  • Data en CRM kan inzetten om de juiste klantervaring te realiseren
  • Een natuurlijk drive hebt om te willen leren en verbeteren
  • Marketingcampagnes kan opzetten en optimaliseren
  • Zowel qua tekst als beeld goed bent om de juist boodschap over te brengen
  • Overzicht kan bewaken en anderen kan enthousiasmeren
  • Het leuk vindt om in teamverband te werken, maar ook zelf zaken oppakt.
  • Enthousiast en gedreven bent, niet bang bent om de handen uit de mouwen te steken en houdt van gezelligheid!


Wat krijg je terug voor jouw inzet?

  • Een uitdagende baan met volop ontwikkelmogelijkheden bij een leuk en ambitieus bedrijf in Rijswijk
  • Een goed salaris, passend bij jouw kennis en ervaring
  • Vakantiegeld, reiskostenvergoeding, telefoon, laptop
  • Een gezellig team mét een sterke drang naar geregeld lekker eten en drinken om de successen samen te vieren
  • De mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken
  • Je kunt je week zelf indelen

Soort dienstverband: Parttime, tussen 20 en 25 uur. Mogelijkheid tot uitbouw van het aantal uren.

Heb je interesse?

Als je tot hier bent gekomen dan kan het niet anders!

Stuur een sollicitatie + CV naar [email protected] en maak duidelijk waarom we jou moeten hebben.

STUD Holding B.V. is een groep van chauffeursbedrijven. Deze groep bestaat uit de merken, DriveMe, Rent A Bob en E-Drivers. Met onze bedrijven zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers  een comfortabele en efficiënte rit hebben zodat ze door kunnen werken. Of dat ze – na gezellig uit te zijn geweest – weer met hun eigen auto veilig thuiskomen.

Tot onze opdrachtgevers mogen wij C-level executives rekenen van bedrijven die wij allemaal goed kennen. Ook rijden wij voor opdrachtgevers die dagelijks in de schijnwerpers staan of onderdeel zijn van het shownieuws.

Maar we willen meer… Onze gloednieuwe startup DriveMe, het privéchauffeursplatform, is klaar om Nederland en daarna Europa te veroveren. Ook Rent A Bob staat klaar voor een nieuwe, uitdagende fase en voor E-Drivers staat een fraaie herpositionering op de planning. Precies. Best druk dus. Om die redenen zijn we op zoek naar een:

Growth marketeer (parttime)

Jij houdt van uitdagingen, wil graag verantwoordelijkheid nemen en bruist van de ideeën.
Je bent hands-on en je weet ideeën om te zetten naar resultaten.

Wij zijn op zoek naar jou wanneer jij…

  • Een commercieel talent bent met HBO werk- en denkniveau
  • Je net zo makkelijk in Engels denkt en schrijft als Nederlands
  • Bekend bent met Google Analytics, SEO, SEA en Google Ads, Linkedin, Facebook
  • Goed overweg kunt met een groot gedeelte van het Adobe pakket
  • Onze socials beheert en de website en huisstijl optimaliseert
  • Data en CRM kan inzetten om de juiste klantervaring te realiseren
  • Een natuurlijke drive hebt om te willen leren en verbeteren
  • Marketingcampagnes kan opzetten en optimaliseren
  • Zowel qua tekst als beeld goed bent om de juist boodschap over te brengen
  • Overzicht kan bewaken en anderen kan enthousiasmeren
  • Het leuk vindt om in teamverband te werken, maar ook zelf zaken oppakt.
  • Enthousiast en gedreven bent, niet bang bent om de handen uit de mouwen te steken en houdt van gezelligheid!


Wat krijg je terug voor jouw inzet?

  • Een uitdagende baan met volop ontwikkelmogelijkheden bij een leuk en ambitieus bedrijf in Rijswijk
  • Een goed salaris, passend bij jouw kennis en ervaring
  • Vakantiegeld, reiskostenvergoeding, telefoon, laptop
  • Een gezellig team mét een sterke drang naar geregeld lekker eten en drinken om de successen samen te vieren
  • De mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken
  • Je kunt je week zelf indelen

Soort dienstverband: Parttime of fulltime. Daar komen we onderling wel uit. 

Zo ziet jouw dag (ongeveer) eruit

Als jij besluit om op maandag een dagje naar kantoor te komen, thuis te werken of remote werken vinden wij dat helemaal ok.  Wij hebben een kantoor in Rijswijk en een tech-werkspot in Rotterdam. De dag beginnen wij altijd met een goede kop koffie. Thee mag ook.

Arnoud en Kars nemen de ritten van het weekend door en bespreken de opmerkingen en bijzonderheden van de opdrachtgevers. Voor jou is dit een ware goudmijn. “Hier kan ik wat mee” denk je, en je hoofd draait al op volle toeren.

Snel nog even de laatste statistieken erbij pakken om te kijken hoe we het afgelopen week hebben gedaan zodat je dit mee kunt nemen in de daily met je collega’s.

Na deze meeting bespreek je samen met Jeroen (founder en marketeer) en de developers de ontwikkeling van de apps. Je ziet verbeteringen op basis van feedback van opdrachtgevers en chauffeurs, geeft dit door en je ziet dat de onboarding teksten in de app wel een upgrade kunnen gebruiken.

Voor je het weet is het 12 uur en zit de ochtend er al op. Je gaat lekker lunchen en je besluit mee te gaan naar het bos, al dan niet in gezelschap van Max. Onze trouwe viervoeter.

In de middag ontwikkel je campagnes om de groeidoelstellingen te halen op het gebied van acquisitie. Op basis hiervan besluit je een social media campagne te ontwikkelen en schrijft hiervoor scherpe teksten en maakt een versterkende visual. Uiteraard maak je ook de landingspagina’s aan op de website en zorg je dat alles meetbaar is om aan iedereen te kunnen laten zien dat ze jou wel om een boodschap kunnen sturen.

3 uur, Patrick – co-founder – daagt je uit voor een potje pool. Omdat jouw brein wel even een moment van totale ontspanning kan gebruiken ga je de wedstrijd (of twee) aan. Vaak blijft de winnaar even staan voor een andere uitdager.

Het is nog vroeg in de middag, maar je hebt nog een geweldig idee om de customer journey te verbeteren en onze opdrachtgevers nóg blijer te maken.  Je besluit om nu alvast voor de files uit te rijden en het thuis nog even wat op papier te zetten. Je dag is ten einde. Morgen weer een nieuwe uitdaging.

Heb je interesse?

Als je tot hier bent gekomen dan kan het niet anders! 

Stuur een sollicitatie + CV naar [email protected] en maak duidelijk waarom we jou moeten hebben.